Selasa, 28 November 2023

Sihir Kabbalah

Ada hiburan yang memang berhibur tanpa ada tujuan, penuh kelalaian, lagu² hanya hal berkisar benda remeh temeh, menari sampai tak sedar diri lelaki dan wanita. 

Namun disana ada hiburan yg lebih  bahaya, bukan sahaja melalai dan mengila tetapi  ada mesej tersirat kepada pemujaan Iblis dan bebas dari Agama yg mahu disampaikan.

Seperti kumpulan C0ldplay, ia membawa mesej pemujaan  sihir Kabbalah Yahudi yang mengangkat Iblis sebagai Tuhan (Lucifer), Dajjal sebagai Penyelamat, seruan hidup bebas dari Agama, promosi LGBT, merayakan kemenangan kristian menakluk Palestin dan lainnya.

Ajaran kumpulan Kabbalah berlindung disebalik pelbagai aliran muzik Barat , para "Rabbi" mereka akan ditolak jika berceramah membawa mesej tersebut namun akan diterima dunia apabila dibawa dalam bentuk hiburan muzik.

Berapa ramai generasi muda Islam yg rosak akidah dan akhlak melalui sihir muzik ajaran Kabbalah ini. Mereka tiada kesedaran harga diri sebagai seorg Islam apabila mendengar muzik dan lagu walaupun jelas pemujaan syaitan.

Ada kumpulan muzik "underground" yang telah lama bergerak, dalam setiap majlis tahunan mereka melaungkan " We Are Syaitan".

Contoh mereka yang kerasukan Syaitan hingga sanggup buat beberapa kali pembedahan untuk mendapat rupa Syaitan

Parti berpakaian Syaitan telah berkembang dan mereka memakai dengan penuh bangga. Kini telah menular ke negara Arab Saudi, umat Islam berduyun-duyun memakai pakaian rupa Ssyaitan tersebut.

Akibat terpengaruh dgn muzik dan lagu tersebut, bukan hanya berpakaian syaitan tetapi sudah ada golongan yg menukar wajah kepada syaitan.

Lagu mereka  pada luaran tiada kelihatan salah, namun secara halus membawa mesej kebebasan dan cinta tanpa batasan. Mereka tanam kebencian pada sistem yg mengikat kebebasan mereka. Membenci Agama, para Nabi, ulama dan para pemimpin yg menentang mereka.

Justeru itu hati² dengan Sihir Kabbalah diakhir zaman, mereka menggunakan aliran muzik, angin, gelombang dan teknologi untuk hembuskan sihirnya.

Akibatnya manusia akhir zaman ini hadapi kecelaruan jiwa, fikiran dan kehidupan. Mereka jadi kejam, cepat marah, tiada adab dgn ibubapa , pergaduhan, jauhi agama, mendukung LGBT dan pelbagai lagi yang lari dari fitrah manusia yang suci.

Wallahualam.
Walid Ibrahim Al Malik