Isnin, 18 Disember 2023

SIHIR DAJJAL VS HIDAYAH ALMAHDI

Sihir Dajjal bukan sahaja dalam bentuk bawa penyakit, tetapi sihir dajjal juga dalam bentuk "hipnosis" melalui gelombang dan teknologi (media)  kuasai pemikiran dan jiwa  penduduk dunia.

Sihir Hipnosis dajjal  melalui media menjadikan yang jahat menjadi kelihatan baik, yang baik kelihatan jahat. 

Sudah puluhan tahun umat dunia dihipnosis ISLAM adalah keganasan. Amerika dan Britain adalah hero dan penyelamat dunia melalui filem hollywood seperti James bond, Superman, combat dan lainnya. 

Mesej filem mereka US adalah baik, Rusia, china dan Islam digambarkan Jahat, lemah dan ganas.

Dalam filem dan muzik, sihir Dajjal masukkan nilai kebebasan seks, LGBT, Arak, pembunuhan,  kebebasan hidup tanpa had, kebebasan fesyen, kebebasan bersuara anak pada ibu bapa, murid pada guru sebagai kawan, mereka perlu melawan jika tidak dengar pendapat mereka, agama dianggap mengongkong dan pelbagai unsur yg bertentangan dgn ajaran Agama secara halus.

Hal ini membawa masyarakat dunia apa jua aliran agama dan kaum dihipnosis hingga melihat hal tersebut menjadi normal malah dilihat sebagai tanda seorang itu berfikiran maju. 

Justeru itu para karyawan seni wajib bangun melawan sihir Fitnah Dajjal dengan bangunkan karya²  yang membawa nilai-nilai Hidayah Al Mahdi yakni nilai  agama dan  nilai murni budaya bangsa dalam semua aspek kehidupan secara halus dan bijaksana.

Bidang ekonomi melalui World Bank jelas Sihir Dajjal membawa RIBA dan sistem Kapitalis menguasai Negara dunia. Mereka wujudkan Kasta manusia melalui Ekonomi.  

Semua bank dunia membawa sistem mereka. RIBA dilihat hal yang sudah normal walaupun jutaan manusia menjadi hamba dan sengsara dengan sistem tersebut. 

Melalui WHO, Sihir Dajjal menguasai perubatan dunia. Mereka wujudkan undang² perubatan untuk dunia, mencetak para doktor berakidah aliran perubatan mereka dan menolak perubatan lain hatta dari perubatan Nabawi.

Mereka mencipta Virus, kemudian mencipta Vaksin dan memaksa seluruh dunia ikuti peraturan tersebut. Tiada pilihan lain utk rawatan melainkan cara mereka. Inilah permaksaan dan perhambaan moden atas nama perubatan. Hakikatnya mereka mahu dunia dan manusia patuh pada mereka.

Teknologi HP yg ada ditangan wajib menjadi senjata untuk melawan sihir tersebut dengan menyebarkan Hidayah Al Mahdi  kepada masyarakat. Jangan jadikan ia utk membawa unsur fitnah, kebencian, perpecahan, permusuhan, kesombongan.

Kita tidak perlu sibuk berbahas dan menunggu imam al Mahdi muncul  untuk menentang Sihir Fitnah Dajjal tanpa melakukan apa². Jadikan setiap kita adalah Al Mahdi kecil  bangun membawa Hidayah atau kebenaran. Senjata HP sudah ada ditangan, gunakan sebaiknya sebagai JIHAD waktu ini dalam menentang Sihir Fitnah Dajal.

Teknik perang menjadikan senjata musuh sebagai senjata kita untuk menentangnya.

Jadikan setiap Nafas adalah ibadah dan Jihad sebelum dijemput pulang menemui Illahi. Kita hanya para musafir di alam ini.

Wallahualam
Walid Ibrahim Al Malik